Lees de eerste post voor meer uitleg.

11 april 2006

Mijn banner is lelijk!

In de vorige post had ik het reeds over banner exchange. Daar had je dus een banner voor nodig... Als grafisch expert in spe (DUH) was dit natuurlijk dé kans om mijn photoshop-kwaliteiten een beetje uit te breiden. Ware het niet dat:
  • ik altijd tijd te kort heb.
  • er interessantere dingen in het leven zijn dan een mooie banner produceren.
  • 'das Net' u en mij voorziet van ontelbare mogelijkheden een banner te maken op 2 minuten tijd. Lekker standaard en onprofessioneel genoeg voor een amateurblog als dit hier.
  • ik lui ben.

Het uiteindelijke resultaat ziet u hieronder. Met dank aan http://www.banner.de/. Eigenlijk valt hij nog best mee...


Anders en beter?

Tip: voor het beste resultaat kiest u een banner met een afmeting van 468 op 60 pixels. Vraag me niet waarom, maar blijkbaar is dit de standaard voor die dingen. Zal wel iets met de gulden snede te maken hebben zeker?

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Make banners, logos and thousands of other graphic templates to customize on www.txt2pic.com

4:46 p.m.  

Een reactie posten

<< Home