Lees de eerste post voor meer uitleg.

11 april 2006

Banner Exchange for Everyone!

Bannerexchange... Klinkt leuk: jij zet onze banner op je site - wij zetten die van jou op de onze. Niets aan de hand, en het lijkt nog steeds verdacht veel op 'reciproke links'. Do ut des zoals ze in het Latijn zeggen. Iets gesofisticeerder en ingewikkelder wordt het wanneer organisaties zich hier specifiek op toeleggen. Je schrijft je in, maakt een account aan en stuurt hen je banner door. Snel een stukje code in je eigen site plakken en hop, je bent vertrokken! Op de plaats waar je de code plaatst verschijnen dan willekeurige banners van andere gekken die mij voorgingen, en in ruil wordt mijn banner vertoond op sites van nóg andere gekken die hier ook aan mee doen. Kost niets, en verwacht je maar aan een verdriedubbeling van je bezokersomzet.

('Eerst zien, dan geloven', zei de blinde).

Heb ik je al verteld dat je hier een banner voor nodig had??? Zoals ik reeds bij een collega blogger las: gratis site-promotie bestaat niet. NIET dus. Ofwel steek je er geld in, ofwel véél tijd en moeite. (Volgen nu enkele krachttermen die ik u uit respect voor de etiquette niet ga meedelen).
Daar gaan we... ('till next post). CU!