Lees de eerste post voor meer uitleg.

12 april 2006

Zoekmachines bij de vleet!

Waarom, o waarom zou een mens zich de moeite getroosten zijn of haar site telkens bij één zoekrobot tegelijk aan te melden? Uw webmaster alleszins niet, want hij heeft dé tool der tools gevonden: http://www.aanmelden-zoekmachines.info/.

Bovenstaande link herbergt de mogelijkheid om je site maar liefst bij 32 zoekmachines tegelijk aan te melden, in één enkele klik. In alfabetische volgorde: Abacho (DE), Acoon (DE), Aeiwi, Alexa, Amfibi, Amidalla, Arianna (IT), AxxaSearch, BigFinder, Caloga (FR), Caloweb (DE), Entireweb, ExactSEEK, Infotiger, JDGO, Kobala (NL/BE), Mirago (UK), MixCat, National Directory, OnSeek, Scrub The Web, Search-o-rama.com, SearchIt, SearchSight.com, StopDog, Subjex, SurfGopher, Walhello, Websquash, WhatUseek, Zoekbalk (NL).

En niet te vergeten: Google!!! (maar daar was ik dus al aangemeld).

Kijk, laat het ons stellen: heeft U ooit van deze zoekrobots gehoord? Ik dacht het niet. Wie van deze zoekbeestje gebruik maakt is mij een raadsel, en wat het nut hier van is ontgaat mij al helemaal. Bovendien: what the f*** zou ik mij (als normale webmaster) gaan aanmelden bij Duitse en Italiaanse zoekmachines?

Och ja, ik zou het nog vergeten: van de 32 aanmeldingen zijn er 20 succesvol verlopen volgens de aanmeldservice. Merci zenne.