Lees de eerste post voor meer uitleg.

26 april 2006

Van den Pot en den Ketel...

Van het spreekwoord dat hierboven gesuggereerd wordt heeft u vast al wel eens gehoord. Het is dan ook één van die wijsheden die (jammer genoeg) vaak maar al te waar zijn. Kijk maar eens naar al die bannerexchange- en andere semi-achterlijke sitepromotietools: uw website mag slechts 2 banners bevatten per pagina (zo schakel je natuurlijk de concurrentie uit), wie deelneemt aan ons promotieprogramma mag geen (en ik herhaal: géén) pop-ups op zijn site hebben, ...

Goed. Honderd procent akkoord. iLead hebben we wel weer gehad... Maar met welke pretentie durven autohitters dergelijke zaken aan een site voorschrijven? Bevinden niet net zij zich aan de uiterste rand van zielige sitepromotie? Soit, dura lex sed lex, maar geachte ontwikkelaars van dubieuze tools: bedenk dat net DIE sites die reeds barsten van de irritante pop-ups de eersten zijn die voor JOU programma óók zwichten.

(En daarmee ben ik terug aan het posten geslagen. Wee de argeloze net-dolende medemensch...).