Lees de eerste post voor meer uitleg.

09 april 2006

Site aanmelden 1: zoekrobots

Voila, de metatags zijn gemaakt. Tijd om mijn blogje onder de aandacht te brengen van enkele zoekmachines. Lijkt me simpel - en dat is het ook: de groten onder hen vragen niet veel meer dan het adres van je site. Of dit nu direct veel bezoekers zal opleveren is natuurlijk een andere zaak. Meer dan waarschijnlijk zijn er zo'n duizenden andere sites die over blogs en hun populariteit gaan. Met dit onderwerp zit ik wat dat betreft (jammer genoeg) in goed gezelschap. Een site over duivenmelkerij voor doven en slechthorenden zou - mits enkele gekken die dit intikken in hun zoekmachine - veel sneller resultaat opleveren.
Denk ik.

Bij deze: de zoekrobots die nu mijn URL hebben ontvangen...
  • Google
  • ... (No More Search Engines?)

Yep, ben dus aangemeld bij 1 (één) zoekrobot, en wel om de simpele reden dat al die andere (Alta Vista, Ilse.nl, Yahoo, ...) ofwel mijn emailadres moeten hebben (dat nog 'in de maak' is) ofwel verwachten dat je bij hen een account aanmaakt. Lang leve het internet!

WORDT VERVOLGD (grmbl).