Lees de eerste post voor meer uitleg.

09 april 2006

Reeds 4 (vier!) zoekmachines!

Jawel, u leest het goed: mijn kleine lieve blogje is aangemeld bij 4 zoekmachines:
  • 1stekeuze.nl - degelijke aanmelding, blijkbaar voor een directory. Ik werd toch gevraagd naar keywords en een categorie om mijn blog in te plaatsen. Zodoende... Denk eraan dat wanneer zij jouw site linken ze wel verwachten dat je een linkje terug plaatst. Lijkt me wel fair.
  • Altavista.com - Joepie! dacht ik even snel een site aan te melden, moet ik eerst een Yahoo-account aanmaken. Hieruit leid ik af dat a) het internet één grote pot nat is en b) je wel héél gemotiveerd moet zijn. Gelukkig is Altavista volgens mij wel goed voor een zeker marktaandeel, dus heel misschien krijg ik er wel iets voor terug. Hopelijk ben ik nu ook aangemeld voor Yahoo zelf.
    (BTW: mocht je dit zelf proberen, lees zeker eens de kleine lettertjes. Voor je het weet zit je met een extra mailadres opgescheept. Had ik dat geweten...
  • Claymont.com - nooit van gehoord!!! (maar wel simpel: de enige info die ze van je vragen is een geldig emailadres en natuurlijk de URL van je site. Zou er aan mankeren!)

Slukes en slaapwel. Genoeg gewerkt voor vandaag :)