Lees de eerste post voor meer uitleg.

11 april 2006

Gratis content, iemand?

Ze hebben weer wat uitgevonden! Mensen die een website hebben maar eigenlijk te lui zijn om die te onderhouden kunnen nu kiezen uit honderden, zoniet duizenden stukjes 'free content' - soms interessant, meestal bladvulling en eigenlijk niet-ter-zake-doende (of zoiets). De uitleg: wij zorgen voor regelmatige (dagelijks of tenminste wekelijks) verversing van de door ons geboden gratis content, dus mensen gaan vaker terugkomen naar jouw site (juist omdat die zo vaak bijgewerkt wordt). Klinkt wel mooi, maar hey: als ik cartoons wil zien kan ik die ook wel anders vinden, en BTW: datzelfde gaat ook op voor het nieuws, het weer en mijn dagelijkse horoscoop. Nog iets: deze site gaat zo al lelijk genoeg worden, dus laat dat gratis gastenboek en die honderd-en-één html-snufjes er maar af.

Echter, wie niet waagt, niet wint! Look & see, and please: come back to this post. Will be refreshed every day (UGH).

Soit. Geniet ervan (en laat me weten of je terugkomt).




Ach ja, eigenlijk vind ik hem wel leuk hoor...