Lees de eerste post voor meer uitleg.

26 april 2006

Get Tagged!

Daar gaan we weer... 't Is ook nooit goed he! Heb je eindelijk een FFA-pagina (die nog nooit bezocht werd), twee bannerexchangeprogramma's die veel beloven en weinig doen (de eerste klik op MIJN banner moet nog komen), ben je aangemeld in ondertussen toch wel 40 (veertig) zoekmachines die geen kat gebruikt, ... met als enige resultaat: Navbar-adepten (en een occasionele 'gerichte' bezoeker) op mijn blog en statistieken waarbij het verschil tussen 1, 2 of 3 bezoekers per uur al te duidelijk zichtbaar is.

Tijd voor iets nieuws dus!
Tijd voor... TECHNORATI!!!

Jawel, bloggers krijgen de gratis promotie zo heel af en toe in de schoot geworpen... Ondertussen zijn er reeds honderden zoekmachines die het web afschuimen naar RSS-feeds en blogposts in het bijzonder. Technorati is er daar één van, en niet de minste. Dáár moeten we dus binnengeraken, en wel manueel.
Waarom? Daarom.

Meer uitleg volgt, maar als ik nu de daad niet bij het woord voeg komt er weer niks van in huis. Ik ken mezelf...

BTW: Vanaf nu worden mijn posts dus getagd. 't Is maar dat u het weet.