Lees de eerste post voor meer uitleg.

14 april 2006

Free For All?

Increase your Traffic! Increase your Traffic! (Repeat twice and multiply 'till you've increased your traffic). Allways look on the bright sight of the www! (fluiten).

Waarom zou ik 1) mijn links zelf toevoegen en 2) daar mijn beperkte html-kennis voor gebruiken? (Blogger-gebruikers weten wat ik bedoel). De aandachtige lezer heeft het waarschijnlijk nu al door: ik heb een FFA-pagina. Voor dummies: FFA staat voor 'Free For All' en is een linklijst waar iedereen zijn of haar link(s) aan kan toevoegen. Dit uiteraard om meer bezoekers te krijgen, of wat dacht je? Verwachte resultaten: Google gooit me in de ban voor deze bedenkelijke manier van werken en mijn FFA staat in no time vol SPAM en 18+ links. MAAR: ik ga wél meer bezoekers krijgen! (dus f*** off G'gle).

Belangrijk: BESTE WEBMASTERS DIE VAN MIJ EEN MAILTJE KRIJGEN IVM LINKRUIL - JULLIE LINK KOMT GEWOON IN DE SIDEBAR!!! (Wat er dan op mijn FFA gaat komen zal ik nog wel zien).